Monday, October 11, 2010

Uudised: Valik auhinnatud Eesti joonisfilme Artises



Eesti animatsioon on tõepoolest välismaal tuntud, tunnustatud ja nüüd ka hinnatud - viimased aastad on auhindade osas seninägematult head olnud. Alates 15. oktoobrist hakkab Kino Artis näitama viit auhinnatud Eesti joonisfilmi - Priit ja Olga Pärna "Tuukrid vihmas", Ülo Pikkovi "Dialogos", Priit Tenderi "Köögi dimensioonid", Martinus Daane Klemeti "Õhus" (kujutatud ülal) ja Kaspar Jancise "Krokodill". Artis kirjutab:

Eesti animatsioon õitseb taas! Viimased aastad on olnud meie
animafilmile erakordselt edukad – rahvusvahelistelt festivalidelt on toodud koju rohkem auhindu kui eales varem. Kaspar Jancise "Krokodill" pärjati suisa Euroopa olulisema animatsiooniauhinnaga "Cartoon d'Or". Eesti Joonisfilmil on
heameel pakkuda oma parimaid palasid nüüd ka kohalikule
kinogurmaanile.

Mis Mälgublogisse puutub, siis hakkan nüüdsest peale kõiki postitusi (nagu käesolev), mis pole minu tegemistega seotud, märkima pealkirjas sõnaga "Uudised".
Enda tegemiste jaoks pole veel head pealkirja mõelnud, aga ilmselt hakkab see olema "Minu tegemised" või "Minu tööd". Või "Mälgutegemised?" Siis on kohe alguses visuaalselt selge, et kas postitus sisaldab midagi, mida mina olen teinud, või midagi, mida keegi teine on teinud.

No comments:

Post a Comment