Saturday, December 4, 2010

Koomiksi "Sheldon" tööprotsess

Algusesse natuke blogijuttu ka. Nimelt otsustasin minu tööde ja tegemistega mitteseonduvaid postitusi enam mitte märkida kui "uudiseid", sest osad on jah uudised, aga teiste puhul on see lihtsalt totter. Ehk siis mu katse olla kasutajasõbralikum osutus tagurlikuks. Edaspidi teen vist nii, et märgin postituse pealkirja kategooria vaid enda tööde puhul (ehk siis "minu tööd"). Kõik ülejäänu ongi just see - ülejäänu. Ehk siis uudised laiast maailmast või mitte nii uudsed leiud, avastused, sündmused. Esialgu ei hakka seni tehtud pealkirju veel muutma. Olgu see tunnistaja minu katsest ja sellele järgnevast arengust.

Aga asja juurde. Loen koomiksit nimega "Sheldon" ning kuna mulle meeldib uurida ja teada saada, kuidas teised kunstnikud tööd teevad, siis leidsin "Sheldoni" autori (kes on koomiksiga tegelenud juba kümmekond aastat) poolt tehtud video, mis just tema tööprotsessi kirjeldabki.

Jällegi - kuna tegu "kuidas teha" tüüpi videoga, siis märulit ja välku ja pauku pole oodata, aga huvilistele peaks huvitav olema.

No comments:

Post a Comment