Monday, December 6, 2010

Minu tööd: Kolm musketäri


"Joonistajad koos" blogisse panustasin selle pildi juba ammu, aga tollest ajast peale on ränga veana kodublogi antud tööst ilma olnud. Õnneks on see viga parandamisel just nüüd, kui neid tähti kirjutan!

Kolm ühes musketäri! Idee võis tekkida asjaolust, et kunagi algkooli inglise keele tunni raames mängisin koos ühe või kahe sõbraga ulmelises näidendis kahe- või kolmepealist tulnukat ning tekitamaks illusiooni ühest organismist kasutasime peaaukudega musta prügikoti tehnikat. Või siis arvasin, et säärane ühte liitmine kirjeldaks sobilikult kolme musketäri kangelasstaatust ning d'Artagnani kuulumatust sinna punti.

Üritasin asja lihtsa ja koomikslikuna hoida, kuid ma pole tingimata rahul oma joonega. Karakterite joonistamist nautisin väga ning üritasin teha nende siluetid (nii palju, kui neid on) loetavaks ning panna aksessuaarid kasvõi väikestki lugu rääkima. Muidugi annaks antud tegelastest palju sügavamaid ja mahlasemaid käsitlusi teha (eriti kui kolm nendest poleks ühe suure lina all) ning ehk kunagi taaskülastangi oma lapsepõlvekangelasi põhjalikumalt (muide, väiksena samastasin ennast Aramisega, aga tegelikult olen rohkem Porthos, mitte et see nüüd kohutavalt oluline oleks).

Eriti nautisin värvimist , mille puhul üritasin kasutada eestlastele ikoonilise "Seiklusjutte maalt ja merelt" variandi koloriiti. Mu töö taust ja tekstuur pärinevad mu enda äranätsutatud raamatust. Tekst põhineb ühel fondil, mille tegin käsitsi üle.

No comments:

Post a Comment