Tuesday, December 7, 2010

Minu tööd: T-särk "The Fighting Estonians"

Niisiis paluti mul teha t-särgi jaoks pilt, eeldusteks must t-särk ja mustvalge pilt ning pildi sisuks t-särgi saaja fantasy footballi ("jalgpalli" all mõtleme Ameerika jalgpalli) dream team nimega "The Fighting Estonians" ja seda kõike minu käekirjaga ning kuidagi eestipäraselt. Viimase kohta ei oska ma midagi öelda, aga tulemus on siin.


Ja ega ma enne rahu ei saanud, kui minuni jõudis "tellija" poolt tehtud foto tõestamaks õnnestumist.


Nüüdseks on tellija ilmselt särgi saaja poole teele saatnud (ehk USA-sse) ning loodan, et jõuluhommikul saab üks ookeanitagune tüüp kingipakki avades orbiidilt palja silmaga nähtava testosterooniplahvatuse osaliseks, mida see stiilne must t-särk ja põleva palliga musklimägi kindlasti tekitab. :D

No comments:

Post a Comment