Wednesday, March 16, 2011

Overalli IV Veebifilmide Festival

20. märts on kuupäev, mil kukub tähtaeg, et esitada omatehtud filme Overalli Veebifilmide Festivalile, mis toimub juba neljandat korda.

Olen ka sellest festivalist kahel eelmisel aastal üksinda ja sõpradega osa võtnud (esimene aasta tõi teise ja teine aasta esimese koha) ning võin seda kogemust soovitada nii algajatele, et asju mitte sahtlisse teha ja saada kätte see mõnus igioma filmi esilinastuse tunne, ja ka kogenumatele, et taset näidata (või kõrgel hoida). Iga aasta keegi filmitegija totaalselt üllatab ja nalja saab alati palju. Nii et laadige üles, vaadake filme ja/või tehke järgmiseks aastaks oma film.

Minu kahe eelmise aasta kaasatuse tõttu torgati mu üllatuseks mulle mikrofon näkku ja küsiti küsimusi. Sellest siis alljärgnev video. Ja muidugi jäin YouTube'i video eelvaate stoppkaadrisse toreda näoga. :D Taustal näha mu töökeskkonda ja töös olevat uut animafilmi EKA animaosakonnas.


No comments:

Post a Comment