Friday, April 15, 2011

Life in the Analog Age

Olen avastanud enda jaoks kunstniku nimega Gabe Swarr ning tema nostalgilise koomiksi- ja animatsiooniprojekti "Life in the Analog Age", milles kujutatud analoogiaja roosilised mälestused ja siirad tähelepanekud tollasest elust räägivad mulle vastu ja toovad palju äratundmisrõõmu. Kuigi autori kujutatud lapsepõlv langeb pigem hilistesse 70-ndatesse ja peamiselt 80-ndatesse, minu oma aga hilistesse 80-ndatesse ja peamiselt 90-ndatesse, on ta töös siiski piisavalt universaalseid lapsepõlveseiku, millega samastuda. Ja eks meil jõudiski kõik Eestisse väikse hilinemisega.

Allolev video tabas minu puhul täpselt naelapea pihta. Mõtlesin, et olen ainuke imelik, kes võttis puhta lehe, joonistas sinna tüüpiliselt mingi ülisuure roomikutega roboti või gigantse mech'i, seejärel vastaspoolele armee tankide, sõdurite ja kõige muuga ja siis hakkas kuulide, rakettide ja laserite trajektoori ning plahvatusi joonistama. Ja muidugi kaasnesid isetehtud heliefektid.

No comments:

Post a Comment