Thursday, October 13, 2011

"Prince of Persia" rotoskoopimiskatsetused

Käesolev postitus puudutab taas nii videomänge kui animatsiooni ja annab veel ühe põhjuse, miks Apple'ile peale Pixari tänulik olla.

Nimelt üle 20 aasta tagasi programmeeris Jordan Mechneri nimeline noorsand Apple II peal sellist hiljem revolutsioonina tuntud mängu nagu Prince of Persia, mis sai tuntuks just tänu oma elutruule animatsioonile.

Tollasel videomängumaastikul ülimalt sujuv animatsioon saavutati tänu rotoskoopimisele - animatsioonitehnika, kus animaator joonistab filmitud materjali liikumise põhjal uut materjali. Näideteks on tuua Mechneri filmitud video oma vennast, kes ronib, jookseb ja hüppab kusagil parkimisplatsil, ja selle põhjal tehtud esimesed animatsioonikatsetused. Pärast seda kasutati rotoskoopimist veel paljudes mängudes ja tänapäeva tööstus ei eksisteeriks ilma motion capture tehnoloogiata.




No comments:

Post a Comment